fbpx

Емпатията, включена като ценност в организационната култура, създава благоприятна среда за максимално развитие и реализация на индивидуалния и групов потенциал и е условие, за да функционира организацията като едно добре работещо в единство  цяло.

 „За да бъдеш ефективен за бизнеса, първо трябва да се научиш как да бъдеш ефективен за себе си. Само тогава можеш да го приложиш и предадеш на екипа си. Умният човек се учи от собствените си грешки, а мъдрият от грешките на другия. Развитието ни като мениджъри се състои в осъзнаването на тази простичка истина. Независимо какво позиция заемаш в дадена компания или в живота, всеки един може да бъде твое огледало и само ако си достатъчно пораснал можеш да се огледаш в него, коментира доц. д-р Наталия Футекова – управляващ партньор в ERP.BG и основател на ERP Academy.

Бизнесът в сферата на информационните технологии е динамичен и се развива с много бързи темпове в целия свят. Браншът е привлекателен за младите таланти, тъй като те стават част от иновациите и промяната, които движат света напред.

„В основата на успешните компании са мотивираните и удовлетворени служители. Новото поколение не се интересува само от „оцеляването“ и доброто заплащане. Те искат да са част от голяма идея и голяма кауза, искат да бъдат част от промяната. Ние като мениджъри трябва да се вслушваме повече в това, което искат да ни кажат младите хора, защото те са тези, които движат света напред“, коментира още Наталия Футекова.

Тенденциите в световен мащаб при мениджмънта сочат, че хората на ръководни позиции трябва да бъдат добри емпати и да могат да усещат хората, за да менажират екипите правилно и да постигат удовлетворителни резултати за компанията. Приоритетни за успешния мениджмънт са развитието на вътрешната самомотивация и осигуряване на обективни предпоставки на работното място за максимално прилагане на силните страни на персонала.

//steam.bg/wp-content/uploads/2020/04/img_504359-2.png